Így nyerd meg - Útmutató választási kampányokhoz

Kapitány Ágnes és Kapitány Gábor - A 2014-es választási kampány vizuális üzeneteinek szimbolikus és értékvonatkozásai c. longitudinális vizsgálat (1990-2014) nyomán - MTA Társadalomtudományi Kutatóközpont Politikatudományi Intézete | Kivonatok

II. TENDENCIÁK A KAMPÁNYESZKÖZÖK ALAKULÁSÁBAN (csak cím)

 

Forrás: Kapitány Ágnes és Kapitány Gábor - A 2014-es választási kampány vizuális üzeneteinek szimbolikus és értékvonatkozásai - című tanulmánya nyomán

Hozzáférés: 2018-02-10

Utolsó formázás: 2018-08-03

 

I. Trendek 1990-2014

II. Tendenciák a kampányeszközök alakulásában (csak cím)

 

II-1-1 Ezek a kampányok állandó kulcsértékei és a hullámzóan változó témák (Értékek)

II-1-2 Ezeket gondolták a pártok a leginkább mozgósítónak (Értékemlítéseik összesítése 1990-2014)

II-2 Miről beszéljünk? Lehetőségek. Propaganda és kihívások (Célok, programok, tematizálás)

II-3 Kinek mit ígérjünk? (Megjelenített igények a 2014 kampányban)

II-4 Helyünk az idővonalon. Mi történt eddig? Mi lesz a folytatásban... (Múlt, jelen, jövő)

II-5 Hozzám beszélsz? Hogyan lesz sikeres egy szimbolizáció? (Bal - jobb; nemzet/Európa/nagyvilág)

II-8 Rejtélyek, mágia, varázslók. Mire jók az összeesküvés-elméletek (áttekintés)

II-8-1 Hogyan hatnak az összeesküvés-elméletek - A társadalmi lét mozgatóerői

II-8-2 Ilyenkor keletkeznek: amikor elvész a közbizalom

II-8-3 Ez ott történik, ahol túlságosan nagyok a társadalmi különbségek

II-8-4 Három lehetséges magyarázat és egy ráadás

II-7 Összeütközések negatív kampányban. Előnyben-hátrányban

II-7-1 A negatív kampányok három célja és 10 eszköze

II-7-2 Ezért fogékonyak a negatív kampányra a magyar választók

II-7-3 Ilyen a magyar társadalom kettőssége

II-7-4 Ezt tették tavaly nyáron. A 2014. kampány negatív üzenetei

II-7-5 Lehetőségek negatív kampánylégkörben

II-6 Szimbolikus elemek, hatóeszközök (csak cím)

II-6-A Szereplők

II-6-B Helyszín, környezet

II-6-C Zene, hanghatások

II-6-D Képi eszközök, fények, színek, montázs

II-6-E Stílus

II-6-F Szlogenek

II-6-7 Bakik, szándékolatlan hatások

II-9-1 Hogyan változtatta meg a kampányokat az új média tömeges elterjedése (Mediatizáció)

II-9-2 Ezért vette át a marketing- és menedzsment szemléletet a politika (Életérzések)

II-9-3 Így hat a személyesség a mozgósításban (Perszonalizáció és professzionalizáció)

II-9-4 Ezeket mondták magukról (Hívószavak, rejtett üzenetek, utalások

 

 

 

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 1
Heti: 2
Havi: 2
Össz.: 1 845

Látogatottság növelés
Oldal: II. Tendenciák (csak cím)
Így nyerd meg - Útmutató választási kampányokhoz - © 2008 - 2024 - igynyerdmeg.hupont.hu

A HuPont.hu az ingyen weblap készítés központja, és talán a legjobb. Ingyen weblap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »