II. TENDENCIÁK A KAMPÁNYESZKÖZÖK ALAKULÁSÁBAN (csak cím)
Forrás: Kapitány Ágnes és Kapitány Gábor - A 2014-es választási kampány vizuális üzeneteinek szimbolikus és értékvonatkozásai - című tanulmánya nyomán
Hozzáférés: 2018-02-10
Utolsó formázás: 2018-08-03
I. Trendek 1990-2014
II. Tendenciák a kampányeszközök alakulásában (csak cím)
II-1-1 Ezek a kampányok állandó kulcsértékei és a hullámzóan változó témák (Értékek)
II-1-2 Ezeket gondolták a pártok a leginkább mozgósítónak (Értékemlítéseik összesítése 1990-2014)
II-2 Miről beszéljünk? Lehetőségek. Propaganda és kihívások (Célok, programok, tematizálás)
II-3 Kinek mit ígérjünk? (Megjelenített igények a 2014 kampányban)
II-4 Helyünk az idővonalon. Mi történt eddig? Mi lesz a folytatásban... (Múlt, jelen, jövő)
II-5 Hozzám beszélsz? Hogyan lesz sikeres egy szimbolizáció? (Bal - jobb; nemzet/Európa/nagyvilág)
II-8 Rejtélyek, mágia, varázslók. Mire jók az összeesküvés-elméletek (áttekintés)
II-8-1 Hogyan hatnak az összeesküvés-elméletek - A társadalmi lét mozgatóerői
II-8-2 Ilyenkor keletkeznek: amikor elvész a közbizalom
II-8-3 Ez ott történik, ahol túlságosan nagyok a társadalmi különbségek
II-8-4 Három lehetséges magyarázat és egy ráadás
II-7 Összeütközések negatív kampányban. Előnyben-hátrányban
II-7-1 A negatív kampányok három célja és 10 eszköze
II-7-2 Ezért fogékonyak a negatív kampányra a magyar választók
II-7-3 Ilyen a magyar társadalom kettőssége
II-7-4 Ezt tették tavaly nyáron. A 2014. kampány negatív üzenetei
II-7-5 Lehetőségek negatív kampánylégkörben
II-6 Szimbolikus elemek, hatóeszközök (csak cím)
II-6-D Képi eszközök, fények, színek, montázs
II-6-7 Bakik, szándékolatlan hatások
II-9-1 Hogyan változtatta meg a kampányokat az új média tömeges elterjedése (Mediatizáció)
II-9-2 Ezért vette át a marketing- és menedzsment szemléletet a politika (Életérzések)
II-9-3 Így hat a személyesség a mozgósításban (Perszonalizáció és professzionalizáció)
II-9-4 Ezeket mondták magukról (Hívószavak, rejtett üzenetek, utalások